Tuesday 24 October 2017

Nadex Binär Alternativ Forum


NADEX Thread Nadex - 20 min Binär Så, de som måste veta att Nadex Binära alternativ och de vanliga binära alternativen är två ganska olika djur. Nadex ger dig alternativ som löper ut vid vissa tillfällen och i vissa belopp (Guld blir X vid NN: NN-tid) medan vanliga alternativ har varit (Guld är RIGHTNOW Value i NN: NN-tid). Ett stort problem jag och några andra har med Nadexs metod är att dessa alternativ är förinställda i början av perioden, så att du kan upptäcka att många av alternativen inte kan handlas om inte marknaden går närmare riktningen rimlig. Till exempel: Guld 1000 klockan 15:00 Guld 1050 klockan 15:00 Guld 1100 klockan 15:00 Guld 1150 klockan 15:00. . Guld 1600 klockan 15 och för närvarande tippar guld vid 1080 men det är en ganska netrual marknad och är också 4am. Theres mycket tid för rörelse, ja, men det betyder också att 1600 klockan 15 är så långt utom räckhåll (för närvarande) att du inte ens kan lägga bud på det (med god anledning också.). Det är en säkerhets sak. Men det är också en irritation. Vi får inte se åtgärden fram till kl. 9-10, och nya alternativ kommer inte att genereras, och många av dessa alternativ kan inte överlåtas förrän, och ibland är det inte tillräckligt med kränkbarhet för att göra mer än 2-3 alternativ handelbara (som 1000, 1050 , och 1100, men med RiskRewards vara 7030 eller sämre 9010). SÅ. Vad försöker jag prata om Det verkar som om Nadex lanserade 20minute Alternativ för några index (WS30, USTech, US500, USSmall2000), så istället för att ge dig windows så långt i avancerat är allt mer relativt, men det kommer också risk. Jag har funnit den nya förmågan att vara lönsam i starka trendmarknader, fann att säkerheten var mycket större än BO på 5min och mindre, och hittills tycker jag bara om det. Det känns som regelbundna binära alternativ (jag hade 5-15 min utgång) men med säkerheten att planera min binära ut på ett belopp i stället för att bara basera det av aktuella fästet. Om du är en Nadex-begränsad användare som jag själv och har inte kontrollerat det, öppnar du ditt demokonto och testar den nya förmågan. Berätta vad du tycker, hittills tycker jag om det. Senast redigerad av uaktags 11-10-2014 kl. 04:54. Varför du är NADEX-begränsad användare Det kommer att vara bra om du kan jämföra NADEX med vanliga binära alternativmäklare vad gäller provisioner som vi betalade dem. Är de billigare eller dyrare Detta borde vara den allmänna frågan för alla binära alternativhandlare eftersom vi inte vill lämna pengar på bordet. Jag vet inte svaret på den här frågan ännu, eftersom det behöver detaljerad jämförelsealternativ med möjlighet att se vad som är exakt situationen. Om du kan hjälpa det blir det mycket värdefullt. Målet med en framgångsrik näringsidkare är att göra de bästa affärer. Pengar är sekundära. - Alexander ElderTrade Binära alternativ med Nadex-fond nu och få gratis handelsdagar Nadex-kontofinansieringsbonus Vad är binära alternativ Binära alternativ är begränsade riskavtal baserat på en enkel yesno fråga om marknadens prisåtgärd, så här: Kommer denna marknad vara över denna pris vid 3pm idag Om du säger ja, köper du binär. Om du tycker nej, säljer du. Om klockan 3:00, du har rätt, du får full 100. Om inte får du noll. Binär handel är ett enkelt, men kraftfullt sätt att handla de mest aktiva aktieindexen, forex, råvaror och andra marknader, med begränsad risk, garanterad. Fördelarna med Nadex Trade flera marknader från ett enda konto, på en Mac, PC eller mobil enhet. Handel på en säker, USA-baserad, reglerad utbyte. Handla med låga kostnader, inga mäklareprovisioner och garanterad begränsad risk. Trading Nadex Binära alternativ Jag har sammanfattat några av mina kommentarer och observationer om handel med de binära alternativen Nadex (endast för amerikanska invånare) från Home Trader Home Based Trading Career Pathway amp Resorgänga (kombinerade inlägg 70, 71). Jag trodde att om någon T2W-handlare är intresserad av binär handel i Nadex är det mycket lättare att organisera och skicka det här. Så - igen - här är en sammanfattning av min resa w Nadex binär handel hittills: Nadex-binärerna är endast tillgängliga för amerikanska invånare. Nadex-binärerna erbjuder fantastiska och rikliga möjligheter att handla Out-of-The-Money (OTM) strejker som kan bli In-The-Money (ITM) vid utgången. Den här funktionen gör det möjligt för handlare att kunna handla Nadex binära alternativ där vi kan uppnå RewardRisk-profiler bättre än 1: 1. Nadex-binärer har Daily och Wkly-utgångar - så jag är mycket bekant med volatilitetseffekterna av de olika OTM-strejkningarna. Dessutom tillåter Nadex-binarier att näringsidkaren kan avsluta när som helst önskas - och till quotfairquot-priser. Likviditet är också mycket bra. Nadex erbjuder även 2-timars utlösningsbinarier under NY-handelssessionen. Dessa är bra för mig att handla mot 30min till 2h trender och breakouts samtidigt som man får RewardRisk profiler gt 1: 1. Det finns 2-timmars binära alternativ för övernattning som övernattning i Asien eller London (jag är baserad på NY-tid). Egenskaperna hos Nadex-binärerna liknar mycket mer de listade veckovisa alternativen på CBOE som jag handlar tungt med. Och med Nadex-vinnande positioner kan deklareras delvis för att låsa upp vinstfönster. Nadex nackdel: inga kortvariga binära utgångar för 60 minuter. Nadex-handel innebär vanligtvis handel med timmars eller 2-årig prisutvecklingstabeller. Fonder som deponeras i Nadex-konton regleras av CFTC - och kundfonderna är segregerade. Nadex har inte rätt att använda insättningsfonder för deras operativa hävstångseffekt eller för handel på deras vägnar. Återkallande är enkelt och snabbt - medel deponeras tillbaka till kundbankkonton inom 3-5 handelsdagar. Men - Jag rekommenderar rutinmässigt schemalagda vinstutbetalningar var 4-5 veckor för att testa och träna Nadex-laget för att uppfylla mina handelsstandarder. Tveka aldrig att testa ofta alla mäklareföretag som du använder Även om de quotpassquot rutinmässigt - gör det till en riskhanteringsquothabitquot och Standard för att testa kontinuerligt och regelbundet. Nadex erbjuder en utmärkt portfölj av binära tillgångar - index, råvaror, valutor. Deras tradingplattform är välorganiserad, lätt att lära sig, och realtidskörningen och prisfyllningen är snabba och sömlösa. Nadex erbjuder en demo-plattform - det rekommenderas att intresserade T2W-handlare först tillämpar och sedan lära sig och öva handelsexekvering med Nadex demo-plattformen. Den ursprungliga kontonfinansieringen är mycket låg - något som 100 USD. Vanligtvis är minsta handelsstorlek var som helst 20 till 60 per lot per handel. Sammanfattningsvis - Nadex Binär Options Trading är en attraktiv handelsplattform på handelsnivå för amerikanska baserade handelsmän. I den närmaste framtiden börjar jag lägga in mina Nadex-kampanjer här - men inte varje handelsdag. Det kommer att finnas alltför många Nadex binära inställningar och affärer som exekveras. Jag kommer att posta Nadex-branscher som har viktiga lektioner lärda för alla handlare. Här är två Nadex Hourly-affärer gjorda under Tokyo-sessionen på 07282014. 1: a handelsförlust och sedan återhämtat nettovinst på 2: a handeln. Jag använde de binära alternativen för Nadex 2-Hr Expiry på USDJPY - men gjorde bara inmatningsverksamheter när dessa binära alternativ hade 1 timme att gå ut. Risk (-500). Varaktighet 1 h. T1 Trend Up On Daily USDJPY. T3 Trend upp på timme USDJPY. (bifogad 1, 2) Tidsvolatilitet med ATR 2,7 pips och Nadex 2-tims binär utgång på USDJPY streckintervall är 1,0 pip. Så se till att OTM-träffpriset är 2 pips från det aktuella USDJPY-priset. 0145am ET: Handel 1 USDJPY 101.803 zon. Inträde (0300am ET-utgång) gt 101.82 (OTM binär). BTO 12-lot (40,00). Max risk (-40,00) per lot (-480). Max vinst (60,00) per lot (720). RewardRisk 1.5. 0300am ET: Handel 1 utgått OTM Avslutad vid (18.50) Förlust (-500.00) totalt. 0300am ET: Handel 2 USDJPY 101.811 zon. Entry (0400am ET expiry) gt 101.82 (OTM binär). BTO 23-lot (43,50) per lot. Max risk (-43,50) (-1000,50). Max vinst (56,50) per lot (1299.50). (bifogad 3) Exekverad planerad skalad utgång 13-lot (83.50) och 10-lot (94.50). Normalt kommer INTE hålla till Expiry. Pls ignorerar direkt information om biljettfönstret - använd bara det här fönstret på Nadex för att tydligt visa BidOffer-data. (bifogad 4, 5) 0400am ET: Handel 2 - Förfallit ITM med vinnande resultat av (1030). (felavtryck i bifogade figurer) 13-parti x (83,50-43,50) 13 (40,00) (520) 10-parti x (94,50-43,50) 10 (51,00) (510) Handel 1 Förlust (-500). Nettoresultat för asiatisk session i morse (530). Lärdomar som lärs: (1) Om handel med Nadex 1-Hr utgå OTM binärt alternativ: ITM strejkavståndet är lt 1-Hr ATR. (2) Var redo att skjuta 2-3 handlar i inställningen IF och ENDAST OM T1, T3-diagrammen fortfarande är bullish. (3) Håll INTE lönsamma positioner för att upphöra. Bättre att avsluta vid förinställda skala-out-gränsvärden. (4) Sluta handla i slutet av asiatisk session när likviditeten torkar upp. (5) Se till att återuppta handel vid London-sessionen och i 1: a 2-3 timmar av NY-session med USDJPY. Kommer att skicka andra diagram av intresse speciellt om det handlar om att förlora strimmor. Uppskatta några frågor, observationer, konstruktiva kommentarer. Tack. Mer relevanta observationer till nya binära handelsspelare till Nadex: (1) Jag gillar att bara handla USDJPY för asiatiska och London-sessioner för mitt forexpar på Nadex-plattformen. Specifikt 2-timens expireringsalternativ på USDJPY. Varför Eftersom Nadex 2-timens expireringsalternativ har en strejk på endast 1 pip för USDJPY Detta är fantastiskt från ett EDGE-baserat perspektiv - speciellt om du spårar och förstår hur du utnyttjar volatiliteten på H2 eller H4-diagram. Har bara en 1-pip-strejk prisavstånd innebär att jag nästan alltid kan handla med binära alternativ för OTM med 1 tim till att gå ut. Detta ger mig vinstutbetalningar gt 100 eftersom det mesta av mitt inträdespris är något som mellan 30-45 per lot max risk - men vinstpotentialen är mellan 55 - 70 per lot om dessa binära alternativ för OTM stänger ITM. Det här är mycket bättre än Eurostyle-binärer. (2) För den dagliga (USA-östkustbaserade) sessionen på NY-schemat, gillar jag att handla Gold, Russell 2000 e-mini-futures, USDJPY alla med 2-timmars expireringsalternativ. Återigen - dessa har extremt snäva prisnivåer - i förhållande till volatiliteten i dessa tillgångar. Jag handlar med binära alternativ för OTM - om inte strejken är ATR-värdena till exempel - välj sedan närmaste ATM - eller ITM-alternativ. Ju snabbare strejkprisnivåerna är VS dess ATR eller Std Devs eller etc (men du väljer att mäta volatilitet) desto större chans för oss att kunna handla binära strejkar där utbetalningar gt 100 vs riskbet storlek för att vinna affärer Mer att följa snart från Mons-åtgärd på Nadex USDJPY för 72814. Tja, bifogade är två diagram för dina studier på Nadex USDJPY med hjälp av 2-timmars löptid: (a) Dominikansk trend högre tidsram H4 på USDJPY (datum 72814). (b) Note quotGreenquot asiatisk session, quotRedquot London session, quotBluequot NY session. (c) Entry Time Frame H1 på USDJPY. Användde 2-timmars expireringsalternativ men endast när den hade 65 min kvar till utgången. Jag kunde fokusera på - och handla - bara använda de binära alternativen för OTM för utbetalningar gt 100 på vinnande affärer. Förlora affärer (-100) förluster (1) Observera att H4 Dominant Trend (diagram 1) har blivit bullish för flera handelsdagar. Detta visar kraften - och behovet av att lära sig färdighetssättet för att kunna identifiera dominerande trender tydligt. (2) Mottagde två (2) utlösande varningar på H4 - under H4-returs zonerna. Dessa utlösande varningar tvingar sedan en kvotransferquot av attentionfocus till H1-tidsramen. (3) Receiver H1 Qualifier Setup-utlösare (diagram 2). (4) Mottagen H1 Entry Trigger omedelbart nästa H1-bar. Sedan använde OTM Nadex 2-tims samtalsalternativ efterföljande rullning till nästa 2-timmars binära alternativ för nästa H1-stapel. Målet måste komma till Net (5u) per kvotomentum burstquot på H1. (5) Resultat sekvens W - L - W - W - W - L - L - W sedan ut w Net (5u). Jag använde en progression lt Martingale eftersom utbetalningar gt 100 per vinnande satsning. Men behövde fortfarande ha tillräcklig bankroll PLANNED och KLAR ATT ANVÄNDA för upp till en möjlig NASTY-sekvens av 7 consec-förluster, om det behövs. Gjord w Nadex för dagen. Per-trade quotbet sizequot () var inte liten. Men - Nadex erbjöd mycket likviditet esp på USDJPY-tillgångsalternativen. Aldrig några problem w fyller. Så - det här är mitt grundläggande tillvägagångssätt w Nadex OTM-alternativ - brukar försöka få Net (5u) per handelsdag. Observera att handel med Nadex 2-tims-alternativ på USDJPY, Gold, Russell 2000 e-minis inte nödvändigtvis handlar varje enskild session varje dag. Endast när du får Alert Triggers avfyrar på inställningar jämfört med volatilitet. Resten av tiden är min handel inriktad på handeln listade veckovisa alternativ från CBOE. Plus trading kortfristiga Eurostyle binära alternativ (M5 och M15 stänger av M30, H1 inställningar) när jag kan. Med dessa, igen, också - Jag går efter Net (5u) per kvotomentum burstquot. Frågor Idéobservationer Det tar mycket tid och energi att organisera diagram, bilagor och skriva in inlägg på dessa trådar för de allmänna T2W-medlemsträdena. Känn dig fri till PM eller maila mig om du vill ha mer djupgående diskussioner, observationer. Jag har många mer specifika handelsresultatkampanjer, diagram etc. De T2W-handlare som jag kommunicerar med ofta regelbundet via EM eller PM vet att jag svarar på alla frågor diskussioner privat - vanligtvis inom 1-2 dagar. Slutsats du kan handla smart med binära alternativ och det kommer att löna sig. Men lära sig att fokusera på handel bara kvotomentum burstquot pris rör sig utanför högre tidsramar Binär Options trading signaler amp tjänster Hi, T2W handlare (också postat i Eurostyle binär tråd), tillbaka på det i NY sessionen för nu. Medan jag väntar på nya uppställningar, tycker jag om att ta ett ögonblick för att svara på några av EMsPM: erna som jag fick på frågor om binära alternativ handel signaler. En bra källa är att Google har olika recensioner om binära alternativsignaler och tjänster. Nedan finns en länk till en av många recensioner för binära alternativ. Vänligen ta dig tid att läsa och granska ovanstående länk för din bekvämlighet för att få en bättre uppfattning om de olika alternativen för binära alternativsignaler som finns tillgängliga. De viktiga faktorerna att tänka på (åtminstone i det sättet jag utövar mitt handels yrke) innefattar: (1) Realistiskt hur mycket tid dagligen kommer du att lägga åt sidan för att fokusera och fungera som en binär alternativhandlare Vilka sessioner (Tokyo, London, NY) Enligt min mening, om du handlar M1 och M5 barer - så behöver du verkligen bara quotsit och fokusquot under en mycket kort stund som 1-2 timmar per dag. Det finns chattrumshandelstjänster som tillgodoser handelstiderna M1 och M5. Dessa är fyllda med hög energi, ofta högljudda, många M1M5-diagram. Moderatorerna tenderar att hoppa runt ofta från diagram till diagram - de måste vara med på den mycket korta tradingperioden. quotFrancosquot chatt-handel rum på Binära Options Trading Signals är ett exempel. Upplysning: Jag är inte en fan av sådana chattrum - bara för kaotisk och bullriga för mig. Det är inte min handelsstil. Men andra älskar den energin. Så du måste återigen hitta den rätta chatroom signalen service för att passa din personlighet och handelsstil (precis som att hitta en passform för att handla binär utgång till rätt tidsramar). (2) Auto-bots, Auto-binära signaler etc. I allmänhet stöder jag inte igen auto-bots, etc. Enligt min mening genererar de alltför många signaler - signalen vs brusförhållandet är för svagt . Volatilitetsmönster, likviditet, momentum, allt förändras under olika sessioner och dagar. Jag har hört många skräckhistorier om hur auto-bot-handel genererade en kort lönsamhetstid - och slår sedan med massiva bankräntaffekter Esp när volatilitet och momentmönster förändras på längre sikt. Då elimineras de binära handelskontonerna - många gånger är detaljhandlaren inte ens medveten när det händer. Auto-bots tenderar att generera dåliga handelsvanor - viktigast av allt är detaljhandeln mest sannolikt att quotexpectquot, quotanticipatequot, vinnande avkastning - men utan att acceptera någon verklig grad av ansvar och svarförmåga under negativa drawdownperioder High Frequency Trading-företag som handlar på automatiserade signaler är en annan klass än binaryfx auto-bot trading Dessa HFT-företag har professionella handlare och riskhanterare som övervakar, anpassar sig och är verkligen ansvariga för resultatet i botten. (3) Det finns också handel med icke-chattrum som brukar fungera på grund för att skicka ut handelsrekommendationer via e-post och SMS. Priserna varierar, men vanligtvis mellan ca 100-200 per månad (högre priser på mycket mer intensiva tjänster för yrkesverksamma näringsidkare, särskilt på hedge fundbank trading desks). (4) Sedan finns det hybrid-binära alternativhandelstjänster som har både ett chattrum och även emailSMS-varningar som skickas till sina kunder. Hybridtjänsterna handlar nästan alltid inte om M1, M5-diagram. Kvittotestet jag har sett tidigare är varningar för M15-inställningar. Dessa brukar ha högre månadsavgifter mellan 250-600 per månad. De kallas quothybridquot-tjänster bc de tillhandahåller heads-up-varningar via e-postSMS innan installationen handlas. Därefter kan kunderna snabbt komma in i chattrummet och ansluta sig till den professionella handlaren. De delar diagram, diskuterar bara den inställningen som händer framför ögonen. På så sätt behöver kunder inte kvitta med moderatorn (erna) för att hitta affärer - de kallas till chattrummet eftersom det finns en särskild handelskampanj som börjar. Dessa hybridtjänster delas ut på grundval av de tre stora handelssessionerna (Tokyo, London, NY) - och brukar handla aggressivt. Som förväntat är handel med hybrid binära optioner dyrare - mer detaljerad och inriktad på näringsidkaren, minimalt buller, minimala samtal som inte är kopplade till handeln till hands etc. Dessa hybrid sessioner tenderar att vara strängare och springa mer ut som trading desksteams. En sällsynt fördel med de prissatta prenumerationstjänsterna på hybridnivå: du har full tillgång till sina systemutvecklare, riskhanterare. De kommer nästan alltid att ge dig alla sina indikatorer och hjälpa till att konfigurera dina bildskärmar för att passa bäst i sina hybridtjänster. Upplysningar: Jag är INTE ansluten eller kompenseras på något sätt av någon av ovanstående binära alternativhandelstjänster. Jag använder ett par levande tjänster mestadels för handelsvarningar och inställningar speciellt för min handel på de listade veckovisa alternativen från CBOE. För min binära Nadex - och Eurostyle-handel - använder jag en tjänst för att hjälpa mig att få mig handelsvarningar som jag har funnit för att passa min handelsstil. Upplysningar: Jag spenderar cirka 600 per månad på abonnemang för att varna tjänster. Min minsta satsning är dock 500 - så den effektiva kostnaden för dessa varningsabonnemangsavgifter är en liten del av mina utgifter. Jag spenderar också på 2 professionella datafeeds för aktier, forex, alternativmatningar. Sammanfattningsvis - fördelarna mot nackdelarna - att använda någon varningsabonnemangstjänst (er) är mycket diskutabel och mycket beroende av den näringsidkarens tidsramar och handelsstil. Mycket av det är ett upptäckt-tillvägagångssätt - näringsidkaren kommer att anmäla sig till en kostnadsfri provperiod - ta reda på om det matchar handelsstilen, tidsramarna, RewardRisk-profilen, de önskade affärerna per vecka eller per månad, etc. Var försiktig med handel tjänster - såvida inte din handelsstandard är tillräckligt hög - de flesta kommer att bli slöseri och eller onödiga och eller olönsamma quotexpense itemsquot. Viktigast, du måste acceptera ansvar och svarförmåga för de slutliga resultaten. Du kan inte riktigt skylla någon av dessa tjänster, till och med som betalande kund. Den ultimata akten att satsa, acceptera risker och hantera öppna positioner - alla faller slutligen på dina axlar Den här aspekten av professionell handel kan inte flyttas någon annanstans utan för dig själv Om du ska bestämma dig för att allvarligt undersöka och prova ett binärt alternativ handelstjänstignal - Vänligen dela dina resultat med T2W-handlarna här. Också gärna fråga mig via PM eller e-post om du har mer detaljerade frågor om detta ämne. Lycka till, vänliga hälsningar, Träna dina ögon för att quotseequot momentum sprängar exempel på H4-diagram FYI - märkte bara några H4-diagram på de stora paren som visar några ganska bra mojo-momentbrott ses på AUDUSD, USDCAD och USDJPY. Naturligtvis är min favorit för Nadex trading 2-tims alternativet USDJPY. Gissa vad - Jag ska handla den här nu och försöka låsa upp (5u) på USDJPY. (1) T1 H4 starka hausseffekten Burst ON. (se 1) (2) T2 H1 för närvarande i drag-back Burst OFF. (se 2) Väntar på att få utlösare för hausseffekt på T2 H1-kriterierna. Denna Nadex USDJPY tar flera timmar (minst 7-12 timmar minimum) - kanske en dag eller mindre för att komma till Net (5u) med 2-timmars binära alternativ här. Eurostyle binära alternativ spel har fördelen att använda M30 som min T1-inställningar - så i det spelet kan jag ofta få Net (5u) per session. Obs! Även om jag handlar USDJPY på Nadex 2-timmars kampanj, kommer jag också att handla på Eurostyle 30-minuters T1-kampanjer - men inte på samma USDJPY om jag handlar det på Nadex. Jag letar efter ett annat par för T1 M30 Eurostyle-binärerna. Okej - spänna upp, sätt handskarna på, hjälmar på - full tank - GRÖN LJUS Var tålmodig för nu

No comments:

Post a Comment