Monday 14 August 2017

Icicidirect Alternativ Handels Demo


ICICIDirect Stock Trading, Demat, Mäklare och recensioner 2017. Öppna ett online-handelskonto. Håll din kontaktinformation och vi kommer att kontakta dig. ICICIdirect är en detaljhandel och investeringstjänst från ICICI Securities, det största detaljhandeln mäklareföretaget i Indien Erbjuder ett brett utbud av investeringsmöjligheter till detaljhandels - och institutionskunder ICICI Securities är en del av ICICI Group, Indiens bästa finansiella tjänsteleverantör som erbjuder bank - och andra finansiella tjänster. ICICI Securities erbjuder online-handel och investeringstjänster till över 20 lakhs kunder via ICICI Direct. Är ICICI Banks flaggskeppswebbplats Den här webbplatsen erbjuder en komplett uppsättning investeringsprodukter, såsom Online Equity Trading, Derivatives Trading, Mutual Fund. Alla under en inloggning är bland de mest besökta investeringsportalerna i Indien. Det 3-i-1-konto som inkluderar ICICI Bank Account, ICICI Trading Account och ICICI Demat Account är det viktigaste erbjudandet för aktiemarknadsinvesterare i Indien. Det ger extremt enkelt och effektivt sätt att investera i börser och andra finansiella instrument. Kunderna kan besöka någon av de över 1500 ICICI Bank Filialer eller ICICIDirect-kontor för att få personlig hjälp med finansiella produkter som säljs via ICICI direct. ICICIDirect erbjuder också snabb inbetalning och utbetalning, problemfri avveckling och framförallt lokal och personlig service. ICICIDirect-handel inom BSE och NSE. ICICIDirect Betyg av kunderna. Antal aktiva kunder som mäklaren eller handelsmedlemmen har Enligt SEBI-riktlinjerna rapporterar varje mäklare de nyligen tillförda kunderna till utbytet men unika klientkod ucc-processen. Uppgifterna på denna sida tillhandahålls av utbytet. Det totala antalet klagomål som mottagits mot mäklaren vid den givna utbytet. Användbara länkar om ICICIDirect. Distansierande funktioner i ICICIDirect.3-1-kontot ger stor flexibilitet och oroarfri transaktion mellan bankkonto, dematkonto och aktiemäklarekonto. Dessutom har webbplatsen bred Tillgängliga investeringsprodukter Det gör det lätt att investera. MyGTC Orders är en unik och en mycket användbar funktion som erbjuds av ICICIDirect. Genom att använda denna möjlighet, när en köpförsäljningsorder läggs ut, kan en aktiehandlare ange datumet tills när ordern är giltig. GTC är kort form av Good Till Cancel. For exempel - Du kan beställa att köpa Reliance Industries aktier till Rs 700, säger nuvarande marknadspris är Rs 750 och behåll myGTC-datumet, säg en månad från nu. I det här fallet kommer din order att vara giltig för nästa månad till Rs 700. Om andelen Når till det här priset under nästa månad kommer ordern automatiskt att utföras. Det är en problemfri tjänst som hjälper mycket till många av de investerare som har ett pris i åtanke och inte vill missa chansen att köpa sälja dela när den når till Den prisfördelningen av ICICIDirect med populära mäklare i Indien. En av de traditionella mäklare i Indien med enorma avgifter på mäklaren, medan nya aktörer kan vända sig med lätta mäklaravgifter, rekommenderar jag inte ICICI Direct till några kommande investerare i Indien En dem som vill spara lite pengar i aktier. Bröllop - Mycket dåligt kontounderhållskostnader - Genomsnittlig användbarhet på webbplatsen - Utmärkt kundservice - Under genomsnittlig total erfarenhet - Under genomsnittet. VÄRSTA SERVICE Jag har ICICI-konto och därmed föreslog jag att jag gick Med ICICI Direct Denna person var bokstavligen bakom innan han öppnade kontot. Han sa också att jag kommer att få en replationship manager. Tillsatte 900 i form av Check och därefter har det varit en månad och ingen kropp vet vad som hände med mitt konto. Det är inte aktiverat. Han gör inte Vet att kundtjänst inte har någon aning, och den grieviga cellen svarar inte ens Cheated av den här banken. De som arbetar med kundvård syftar alla på att öka sina mäklare av kunder. De ger kundens mobilnummer till dåliga tipsleverantörer så att de kan generera mer Mäklare i din dåliga trading. Brokerage - Under genomsnittliga konton underhållsavgifter - Mycket dålig webbplatsanvändbarhet - Mycket dålig kundservice - Under genomsnittlig total erfarenhet - Mycket dålig. Villkor Trading through icicidirect Vänligen guide. Options Trading through icicidirect Var vänlig guide. hi, jag är ny på options trading Jag föredrar alternativ över terminer på grund av riskspridningen jag har lärt sig teorin genom att studera på olika ställen och vill nu börja Mina första steg jag har icicidirect konto och undrade om någon här skulle kunna hjälpa mig med strategin som icici hjälper till att stödja människor inte förstod alternativ alls. Här är mina frågor med HDFC som exempel 1 Massor av alternativ för ett givet strejkpris har NEJ Beräknad premie - why.2 antar att jag köper OPT-HDFC-26-maj-2005-600-CA-lot 300 LTP 15 strykpris 600 Så min totala kostnad är 184500 1845 mäklare 0 10 Jag tror att i det här fallet måste jag sitta strax Till 26 maj - inga andra pengar måste allokeras i kontot för att täcka denna position Två dagar senare beslutar jag att sälja det här alternativet jag just köpt - hur mycket pengar kommer jag att få och hur mycket mäklare tas i denna del jag Jag är förvirrad över premium.3 Anta att jag M säljer samma köpoption som jag inte visste att ICICI inte stöder täckt optionsförsäljning I det här fallet får jag 15 300 premien Hur mycket mäklare debiteras Efter försäljningen antar priset på aktie flyttas - gör jag Måste täcka min försäljning med ökade pengar hur mycket.4 På avvecklingsdagen äger faktiska leveranser av aktier - eller är bara skillnaden avgjort så om jag köpte OPT-HDFC-26-maj-2005-600-CA mycket 300, kommer jag att få 300 aktier eller är bara skillnaden debiterad till mitt konto. Om jag har sålt OPT-HDFC-26-maj-2005-600-CA av lot 300, vad händer. Tack till alla du guruer för att läsa och spendera Din tid här. Återställ Valutahandel via icicidirect Var god guide. Alla har sitt eget sätt att ladda eller visa i konton. Jag kan ange dig på sharekhan sättet för att möjliggöra för dig att kanske förstå ditt icici system. I sharekhan systemet när du köper och Sälja en framtid, debiterar de de rena förlustavkastningarna genast och debiterar den brutna Raseri och service skatt separat för ett köp och en försäljning transaktion. Vid samtal kommer du fortfarande att debiteras mäklare på huvudbeloppet i ditt fall Rs600 10 6 vilket för mycket 300 skulle träna till Rs 180 på ena sidan och Avhängande av försäljningspriset på andra sidan När du köper debiterar du kontot med 15 premie 300 4500 och när du säljer, säg om premie är 25 25 300 7500 med det beloppet. Till skillnad från terminer där vinstförlusten direkt rapporteras här kommer du att Måste minska debeten från krediten för varje transaktion för att komma fram till vinst. De äldre personerna i sharekhan här i Delhi kunde inte heller förklara de andra avgifterna för mig. Det får inte vara någon ondskanlig avsikt, men man måste veta att man kostar noggrant Om du är en seriös näringsidkare så försök att göra låga volymer och få transaktioner i början och försök att räkna med deras lönsamhet med dina beräkningar på ms-excel. Då måste du sitta och förena med dem om skillnader är de Re Detta gör att du också kan förstå och balansera dina konton dagligen som vår stora fader till landet brukade göra. För en seriös näringsidkare är det ett måste jag känner, men vanan hjälpte Mahatma när han hanterade massiva medel. Var noga med alla kostnader , Inte bara mäklare. Ovan täckt permium bör du ta upp det med icici eller skriva till sin Bombay-filial. Jag tror inte att deras callcenter människor vet någonting annat än banker. Som för den sista frågan tror jag att majoriteten av gånger människor kvadrerar upp transaktionen Och mycket sällan leverans kommer in i bilden men med icici bättre att bekräfta jag vet att om du säljer ett samtal och om priset är större vid expirty betalar du skillnaden på samma sätt för att sälja ett köp om priset är lägre vid expirty betalar du skillnaden Om du har sålt ett samtal för att säkra en stokck än vad du kan ge beståndet vid utgången. Inga saker har förbättrats på senare tid, ICICI har ett hemskt rykte som en mäklare speciellt i daghandel. Deras folk i Delhi kunde inte Förklara någonting för mig och så vi föredrog others. Last redigerade av sh50 15 maj 2005 klockan 10 20 AM. Originally Postad av sh50.As för den sista frågan, tror jag att majoriteten av gånger människor kvadrerar upp transaktion och mycket sällan leverans kommer in i Bild men med icici bättre att bekräfta Jag vet att om du säljer ett samtal och om priset är större vid expirty betalar du skillnaden på samma sätt för att sälja ett köp om priset är lägre vid expirty betalar du skillnaden Om du har sålt ett samtal för Säkrar en stokck än vad du kan ge beståndet vid utgången. Om jag har köpt ett samtal och sedan sålde jag det eller på liknande sätt, om jag först köpte en sättning och sålde den så måste jag fortfarande avgöra skillnaden jag förstår det med att köpa Sämre köpoption, det värsta jag kan förlora är premiummäklare, men sälja är farligt. Men vad jag skulle vilja veta är om jag har sålt ett alternativ som jag har köpt tidigare, kommer det fortfarande vara jag som måste lösa. Options Basics Tutorial . Idag ingår många investerares portföljer inves T ex värdepappersaktier och obligationer Men olika värdepapper du har till ditt förfogande slutar inte där En annan typ av säkerhet, som kallas ett alternativ, presenterar en värld av möjligheter för sofistikerade investerare. Alternativets kraft ligger i deras mångsidighet De möjliggör Du kan anpassa eller anpassa din position beroende på vilken situation som uppstår. Alternativ kan vara så spekulativa eller så konservativa som du vill. Det innebär att du kan göra allt från att skydda en position från en nedgång till direkt satsning på rörelse av en marknad eller index. Mångsidighet kommer emellertid inte utan kostnader. Alternativ är komplexa värdepapper och kan vara extremt riskabla. Därför kan du, när du handlar med alternativ, se en ansvarsfriskrivning som följande. Åtgärder innebär risker och är inte lämpliga för alla. Alternativhandel kan vara spekulativ I naturen och bära väsentlig risk för förlust. Investera bara med riskkapital. Till skillnad från vad någon säger till dig, innebär optionshandel risk, speciellt om du inte vet W vad du gör På grund av detta föreslår många människor att du rensar bort alternativ och glömmer deras existens. Å andra sidan är det okunnigt om någon typ av investering placerar dig i ett svagt läge. Alternativet spekulativa naturen passar inte din Stil Inget problem - så spekulera du inte i alternativ Men innan du bestämmer dig för att inte investera i alternativ ska du förstå dem. Inte lär dig hur alternativfunktionen är lika farlig som att hoppa precis in utan att veta om alternativ som du inte bara skulle förlora med ett annat objekt i Din investering verktygslåda men också förlora inblick i arbetet i några av världens största företag Oavsett om det är att säkra risken för valutatransaktioner eller att ge medarbetare ägande i form av aktieoptioner, använder de flesta multinationals idag möjligheter i Någon form eller annan. Denna handledning kommer att introducera dig till de grundläggande alternativen. Tänk på att de flesta alternativa handlare har många års erfarenhet, så förvänta dig inte att vara en expert Omedelbart efter att ha läst denna handledning Om du inte känner till hur aktiemarknaden fungerar, kolla in handledningen Grundläggande grunder.

No comments:

Post a Comment